środa, 4 września 2013

FOTOGRAFICZNY WISHLIST


Do napisania tego postu natchnęła mnie Iza Jaszczyszyn, znana powszechnie jako Izuulec




Tak więc pokaże wam tutaj moje najskrytsze marzenia dotyczące fotografii. Pewnie o paru rzeczach i tak zapomniałam, ale mam nadzieję, że najważniejsze wymienię
1.




Jak zapewne wiecie jestem w posiadaniu stałki 50mm/1.8 ale marzy mi się właśnie 50mm/1.4  lub 50mm/1.2! jednak to są bardzo odległe marzenia...

2.

Pilocik do aparatu. Wiele o nim słyszałam i wiem, że najbardziej przydaje się do tzw. selfów. Zastanawiam się nad tym bo nie jestem za dobrą 'modelką' ale statyw już mam to może kiedyś...

3.

To chyba jedno z najbardziej realnych marzeń - adapter odwrotnego mocowania. Bardzo lubię fotografować makro i dużo słyszałam o tym adapterze. Już kiedyś miałam nawet go kupić ale nie wypaliło

4. Sesja z nieznajomą modelką.
To marzenie też jest jednym z realnych. Jak wiecie jak na razie robiłam sesje tylko znajomym. Nie czułam że robie na tyle dobre zdjęcia aby robić je z kimś nieznajomym, ale kiedyś przecież trzeba zacząć. Chodzi mi też o sesję z wizażystką, stylistką, ale o tym nawet na razie nie myśle.

5.
Nauczenie się czegoś o fotografii analogowej. 
Już od paru miesięcy leży u mnie na półce zakurzony zenit. Bardzo bym chciała go kiedyś wypróbować, wywołać zdjęcia itd. Może kiedyś...

6. Rozwój i rozpoznawalność w dziedzinie fotografii
To są cele do których dążę i mam nadzieje osiągne. Na to jednak potrzeba duuuużo pracy i szczęścia, ale kto wie :)

3 komentarze:

  1. Piękny! :) Oby wszystkie marzenia się spełniły! :D

    I tak pozwolę poprawić- mam na nazwisko Jaszczyszyn a nie Jaszczyn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje!
      ojej strasznie przepraszam pisałam na szybko już poprawione :)

      Usuń